Social Icons

duminică, 13 octombrie 2013

Specii

      Bucurestiul este populat de tot felul de specii. Asta o banuiam de mult, probe concludente parvenindu-mi in fiecare zi. Dupa ce am vazut asta la Doza de Has m-am gandit ca este un caz izolat, poate chiar o facatura. Mi-era greu sa-mi imaginez ca astfel de oameni respira, au buletin (chiar, oare au buletin?!) si isi desfasoara activitatea in sanul unei comunitati. Ei bine, pentru ca am fost sceptic mi s-a oferit ocazia sa asist si eu la o scena asemanatoare. O mamaie boita rosu-ruginit, cu o voce de lautar iesit la pensie, zbiera urmatoarele  nepotelului ei: 

Baga bicicleta inauntru, loviti-ar masinili! Sa ti faca bucateli, pi tini si pi Maria. 

       Iar ca dedicatie pentru cei care pot fi surprinsi mai greu am acest lucru. L-am vazut si live in seara asta. Domnul reprezinta expresia determinarii absolute. Poate linistit sa faca reclama la asigurari. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu