Social Icons

joi, 24 octombrie 2013

Auto-gard

         Am venit weekendul trecut de la Sibiu la Bucuresti si, sincer, mi-as dori sa pot spune ca m-am bucurat de peisaje. N-am putut face asta. In primul rand pentru ca am asteptat o ora autocarul la Sibiu. Domnisoara de la ghiseu mi-a explicat faptul ca se cunoaste situatia, ca intarzie mereu, dar ca nu exista solutii... Ok...
         Vine autocarul, soferul ridica descumpanit din umeri, ca doar ce sa fac... Il compatimesc si plecam, in sfarsit. 
         In drum spre Ramnicu Valcea incep sa banuiesc motivul intarzierii, autocarul oprea din sat in sat precum rata de Tarlungeni... Ofuscat sun la agentie, mi se spune raspicat ca ei nu au ce sa faca, inchid, sun la Protectia Consumatorului, de acolo aflu ca pentru a depune o sesizare trebuie sa obtin in prealabil raspuns scris la problema mea de la firma de transport. Colac peste pupaza ajungem intr-o zona fara semnal si conexiunea se duce... 
         Ma resemnez caci si natura este in cardasie cu ei si ajungem, intr-un final, la Ramnicu Valcea... Pe usa de la baia din autogara trona acest mesaj:



        Saracii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu